как удалить SweetFX для WOT ? , ставил установщиком, теперь удалить не могу !!!
установщик давно удалил , от бармалейкина вроде, удаления там точно не было , в папке ВОТ удалял папку свит фикс , не помогло !!!Ну в установщике должно ж и быть удалить.Я помню давно уже ставил,там в корневой папке wot создается файл SweetFX.Вот по этому файлу жал и удалял.Что за установщик,дайте ссыль.Сейчас поставлю,удалю и скажу как.Но точно помню что в корне вота эта хрень была
как удалить SweetFX для WOT ? , ставил установщиком, теперь удалить не могу !!!
как теперь удалить SweetFX ???
Скачайте его сборку и установите только один SweetFX .Галочки везде с модов снимите.Потом в корневой самая первая папка с названием бармалейки пака связанная откройте и деинсталируйте.Лучше на всяк свой рес модс пока переименуйте в рес_модс1 к примеру,создайте новый и устанавливайте.Файлы конечно никакие не создаются в нем,но все же Ваши моды целее будут.Все что связано с SweetFX исчезло.И проверьте.
В реестре никаких следов не заметил.Пробуйте паком как выше написал удалять
Раздел для Сборок модов WOT тут
А я откуда взял?Я там бармалейку и нашел,просто чтоб тс не мучился дал прямую ссылку на его пак
Зачем ему пак?)))) Ему тупо нужно удалить шрейдер.
Кстати хорошая альтернатива игровому сглаживанию, меньше потребляет ресурсов.
Я со светфиксом вообще оключил некоторые пункты настройки графики. ФПС вырос. Из 4-х включенных: Качество текстур 3/4 (мах который даёт клиент моему железу), мах детализация деревьев и по одному пункту качества воды с декалями.
Т.е. получается в плане сглаживания и прорисовки клиент отдыхает, а этой работой занимается свеетфикс. Работает свеетфикс в 11 дериксе на w10.
Мои текущие настройки
/*-----------------------------------------------------------.
/ Choose effects /
'-----------------------------------------------------------*/
// Effects are listed in the order that they are applied.
// Set to 1 for ON or 0 for OFF
#define USE_ASCII 0 //[0 or 1]
#define USE_CARTOON 0 //[0 or 1]
#define USE_SMAA 1 //[0 or 1] SMAA Anti-aliasing : Smoothens jagged lines using the SMAA technique.
#define USE_FXAA 0 //[0 or 1]
#define USE_EXPLOSION 0 //[0 or 1]
#define USE_CA 0 //[0 or 1]
#define USE_ADVANCED_CRT 0 //[0 or 1]
#define USE_PIXELART_CRT 0 //[0 or 1]
#define USE_BLOOM 0 //[0 or 1]
#define USE_HDR 0 //[0 or 1]
#define USE_LUMASHARPEN 1 //[0 or 1] LumaSharpen : Sharpens the image.
#define USE_LENS_DISTORTION 0 //[0 or 1]
#define USE_NOSTALGIA 0 //[0 or 1]
#define USE_LEVELS 0 //[0 or 1]
#define USE_TECHNICOLOR 0 //[0 or 1]
#define USE_TECHNICOLOR2 0 //[0 or 1]
#define USE_DPX 0 //[0 or 1]
#define USE_MONOCHROME 0 //[0 or 1]
#define USE_COLORMATRIX 0 //[0 or 1]
#define USE_TONEMAP 0 //[0 or 1]
#define USE_VIBRANCE 1 //[0 or 1] Vibrance : Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels
#define USE_CURVES 1 //[0 or 1] Curves : Contrast adjustments using S-curves.
#define USE_SEPIA 0 //[0 or 1]
#define USE_VIGNETTE 0 //[0 or 1]
#define USE_FILMGRAIN 0 //[0 or 1]
#define USE_DITHER 1 //[0 or 1] Dither : Applies dithering to simulate more colors than your monitor can display. This lessens banding artifacts (mostly caused by Vignette)
#define USE_BORDER 0 //[0 or 1]
#define USE_SPLITSCREEN 0 //[0 or 1]
#define USE_TRANSITION 0 //[0 or 1]
#define USE_DEPTH 1 //[0 or 1] Depth : Enables the possibility to display the depth buffer - You will still need to toogle it on/off with (*) in-game
#define USE_CUSTOM 0 //[0 or 1]
/*-----------------------------------------------------------.
/ SMAA Anti-aliasing settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define SMAA_THRESHOLD 0.1 //[0.05 to 0.20] Edge detection threshold. If SMAA misses some edges try lowering this slightly. I prefer between 0.08 and 0.12.
#define SMAA_DEPTH_THRESHOLD 0.05 //[0.001 to 0.100] Depth edge detection threshold. Same as above but for the depth edge detection. This can go insanely low and still look good.
#define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS 16 //[0 to 98] Determines the radius SMAA will search for aliased edges
#define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS_DIAG 4 //[0 to 16] Determines the radius SMAA will search for diagonal aliased edges
#define SMAA_CORNER_ROUNDING 25 //[0 to 100] Determines the percent of antialiasing to apply to corners. 0 seems to affect fine text the least so it's the default.
// -- Advanced SMAA settings --
#define SMAA_EDGE_DETECTION 2 //[1|2|3] 1 = Luma edge detection, 2 = Color edge detection, 3 = Depth edge detection
#define SMAA_DIRECTX9_LINEAR_BLEND 0 //[0 or 1] Using DX9 HARDWARE? (software version doesn't matter) if so this needs to be 1 - If not, leave it at 0.
//Enable this only if you use a Geforce 7xxx series or older card, or a Radeon X1xxx series or older card.
// -- SMAA Predication settings --
#define SMAA_PREDICATION 1 //[0 or 1] Enables predication which uses BOTH the color and the depth texture for edge detection to more accurately detect edges.
#define SMAA_PREDICATION_THRESHOLD 0.1 // Threshold to be used in the depth buffer.
#define SMAA_PREDICATION_SCALE 2.0 // How much to scale the global threshold used for luma or color edge detection when using predication
#define SMAA_PREDICATION_STRENGTH 0.4 // How much to locally decrease the threshold.
// -- Debug SMAA settings --
#define SMAA_DEBUG_OUTPUT 0 //[0 to 4] 0 = Normal, 1 = edgesTex, 2 = blendTex, 3 = areaTex, 4 = searchTex - Only for troubleshooting. Users don't need to mess with this.
/*-----------------------------------------------------------.
/ LumaSharpen settings /
'-----------------------------------------------------------*/
// -- Sharpening --
#define sharp_strength 1.7 //[0.10 to 3.00] Strength of the sharpening
#define sharp_clamp 0.042 //[0.000 to 1.000] Limits maximum amount of sharpening a pixel recieves - Default is 0.035
// -- Advanced sharpening settings --
#define pattern 4 //[1|2|3|4] Choose a sample pattern. 1 = Fast, 2 = Normal, 3 = Wider, 4 = Pyramid shaped.
#define offset_bias 1.0 //[0.0 to 6.0] Offset bias adjusts the radius of the sampling pattern.
//I designed the pattern for offset_bias 1.0, but feel free to experiment.
// -- Debug sharpening settings --
#define show_sharpen 0 //[0 or 1] Visualize the strength of the sharpen (multiplied by 4 to see it better)
/*-----------------------------------------------------------.
/ Vibrance settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define Vibrance 0.05 //[-1.00 to 1.00] Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.
#define Vibrance_RGB_balance float3(1.00, 1.00, 1.00) //[-10.00 to 10.00,-10.00 to 10.00,-10.00 to 10.00] A per channel multiplier to the Vibrance strength so you can give more boost to certain colors over others
/*-----------------------------------------------------------.
/ Curves settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define Curves_mode 2 //[0|1|2] Choose what to apply contrast to. 0 = Luma, 1 = Chroma, 2 = both Luma and Chroma. Default is 0 (Luma)
#define Curves_contrast 0.05 //[-1.00 to 1.00] The amount of contrast you want
// -- Advanced curve settings --
#define Curves_formula 3 //[1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11] The contrast s-curve you want to use.
//1 = Sine, 2 = Abs split, 3 = Smoothstep, 4 = Exp formula, 5 = Simplified Catmull-Rom (0,0,1,1), 6 = Perlins Smootherstep
//7 = Abs add, 8 = Techicolor Cinestyle, 9 = Parabola, 10 = Half-circles. 11 = Polynomial split.
//Note that Technicolor Cinestyle is practically identical to Sine, but runs slower. In fact I think the difference might only be due to rounding errors.
//I prefer 2 myself, but 3 is a nice alternative with a little more effect (but harsher on the highlight and shadows) and it's the fastest formula.
/*-----------------------------------------------------------.
/ Dither settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define dither_method 1 //[1 or 2] 1 = Ordered dithering (very good and very fast), 2 = Random dithering (different but slightly slower dithering)
//Note that the patterns used by Dither, makes an image harder to compress.
//This can make your screenshots and video recordings take up more space.
/*-----------------------------------------------------------.
/ Depth /
'-----------------------------------------------------------*/
#define Depth_z_near 0.001 //[0.001 to 100000.0] Camera z near
#define Depth_z_far 100.0 //[0.00001 to 100000.0] Camera z far, must be further than the near value.
просто поставил сборку на которую вы мне дали ссылку , и не стал не чего удалять , СПС !!![MENTION=60145]rudicon[/MENTION]; ну так что, устранил проблему?
ой извеняюсь не вы давали ссылку а bobox86[MENTION=60145]rudicon[/MENTION]; ну так что, устранил проблему?
Будьте добры выложить файл с вашими настройками. Буду признателен)
:Hmm: Мои же настройки в цитируемом тобой посте.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?