ничего не понятно..
PlayerAvatar.handleKey(self, isDown, key, mods) вызывается при нажатии клавиши.
как обрабатывать - личное дело программиста.
если isDown == true, значит нажата.. если not True - значит отпущена. надо чтобы обрабатывалось нажатие однократно - лови момент когда отпустили клавишу, надо чтобы что-то работало пока клавиша нажата - наоборот.. надо чтобы через NN время после нажатия срабатывала - добавь таймер отсчета времени нажатия.
Nice info lelicopter...just a side question : is it possible to simulate something like right click autoaim with another key, I don't mean binding autoaim to another key of course, I mean if some key is pressed then use vanga aim, if another is pressed, then use regular autoaim or something like this ?
Nice info lelicopter...just a side question : is it possible to simulate something like right click autoaim with another key, I don't mean binding autoaim to another key of course, I mean if some key is pressed then use vanga aim, if another is pressed, then use regular autoaim or something like this ?